söndag 18 juli 2010

En go semestervecka har gått =)

I lördags (förra lördagen) kom Klara o Edvin på sommarbesök =) Dom badade o snorklade i poolen...
Sen sprutade jag vatten på dom från slangen =) Dom hade småsmå pistoler o skydd av ett parasoll.. Jag hade nog roligast!!!
Herman fick besök av sina sysslingar o min kusin i måndags =) Han fick denna hatt o coola solglasögon... Mycke trevligt att träffas!

I onsdags drog vi ut mä båten... Vi har haft båten till salu men vi har ångrat oss, vi vill verkligen ha den kvar =) För nu i fredags var de ett par o kollade på den... O vi kände oss inte alls glada när vi visade den.. Vi blev såååå himla klyvna o ledsna att vi bestämde oss för att ha kvar den...

Mamma o sonmys i akterruffen... Vi har mä oss hela Hermans bohag till båten så att han ska känna igen sig =) De går åt två bilresor mä packning till båten men de gör ju inget =)


Grejar lite...



Vi kom hem i fredags för de såg inte bra ut på väderfronten... Nytt mission: Getingbojakt!

Industridammsugare, startgas, o ett bra lager mä kläder på så klättra Daniel upp på vinden (200 grader varmt) för att få bort boena...


Herman har fått låna en gåstol.. Premiär idag =)




Min Älskade Passionsblomma!!!

Mera blommor...


Rosenskära!

Rosor (Astrid Lindgren) i mina nyinköpta krukor från Skapande Händer.. Tråkigt att de har lagt ner affären nu verkligen!!!! Men mitt bästa minne därifrån är iallafall Jennie o Monica!!!!


Nu väntas 2 veckor semester till för oss =) Skönt o helt underbart att vara tillsammans hela familjen!!!
Kram från mig!!!


1 kommentar:

chokladblomma sa...

Härliga sommarbilder!!
Varför hade ni tänkt sälja båten? Vi har just kommit hem efter 4 dagar på Krösera. Underbart!!
Ha det gott!
KRAM