lördag 6 november 2010

Hej igen =)

Hermans mamma har varit i Ullared o shoppat en gunga!
Stor kille vill gå ut =)
Sitter i liggdelen på "gamla" vagnen som har varit en favvo. Dels i båten o även när Herman lärt sig sitta mä lite halvstöd sådär =) Nu är den såld till en kompis som behövde den bättre.
Allt går framåt i en väldans fart... Fast vi har denna bromsad helt än sålänge ;)
Utforska alla skåpen är en bra grund för framtida matlagning till sina föräldrar....
Även diskning är bra att lära sig i tid...
Att bada är en höjdare...
Nu får ni ta detta fotot mä lite humor... Jag var tvungen att ta mä de för jag blev ganska så full i skratt när han kom o kröp mä en tampong i munnen....
Stor kille nu! =)
Sovstilen varierar från natt till natt... Alltid lika underbart att se hur han ligger...
Min mysis!!!!!
2 tänder har ploppat upp... Den första kom den 6/10 o den andra kom den 26/10... Då ska man borsta =)
Här är mormor hemma o sköter om Herman när jag va lite dålig o fick åka in till akuten o få lite sprutor...
Rast i måleriet =)

Jag tänkte att kanske kanske börja blogga lite igen.. Kanske lägga in 1 (!) bild för varje dag som går... Kanske---

Kram från mig!

7 kommentarer:

Sofia sa...

Det tycker jag!! Som inte orkar så mycket mer än att sitta med datorn i knät varje kväll och surfa runt lite... ;)

Sicken stor sötis han blivit Herman!
Kram kram

Linda sa...

Åh, Sofia! De va längesen! :) hur har du de? Bra hoppas jag. Emmie måste ha blivit bamsestor oxå. Många kramar från mig !

Sofia sa...

Jo, jag har det bra :) Emmie ska bli storasyster i början av april så det har varit sämre men nu börjar man bli människa igen ;)
Bamsestor är hon också, snart 18 och vill flytta hemifrån känns det som...
Hur har ni det då? Kramkram

Emma Nilsson sa...

Hejhej! Klaaaart du ska börja blogga igen! :) Heja heja! Stora killen han har blivit! :) Kramis

chokladblomma sa...

SÖTNOS!!!
Har du varit dålig?
KRAM

Angelica sa...

Så klart att du ska börja med bloggandet igen, sötis!!! Och vad sööööt han är lillgossen - knallblå ögon med en riktig busblick *skrattar*! Alldeles säkert precis som mamma :D

Hoppas att ni har det mysigt och att ni fått lite snö hos er också!

Kraaaaaaaaaaaaaam från ett helt snötomt Mallorca, hahaha!

Linda sa...

Grattis Sofia! Gud så mysigt!

Vi har de bra här hemma..
Men jag är ju som sagt kass i nacken o sådär.. Haft extra mycke värk de sista så jag fick åka in till jouren förra måndagen efter att ha legat hela dagen mä spränghuvudvärk o kräksing.. Så jag fick morfin- o diklofenakspruta i rumpisen... De släppte direkt.. Puh... Men de kändes samma igen dagen efter fast då hade jag inte samma huvudvärk iallafall..

Här har de kommit massor snö men den är på väg bort känns de som.. De blir så ljust o fint =)

Kram till er alla! Även till Mallorcapuman =) =) =)