tisdag 6 juli 2010

Sommar!!!

Oj, nu har jag glömt att skriva igen... Vi har de bra o jag stormtrivs som mamma, vilken känsla!
Herman har de bra oxå =) För en vecka sen ungefär började han att låta mmmmbop mmmmbop (nästan precis som den där låten som Hanson bröderna sjöng om ni kommer ihåg) o nu babblar han som bare den =) mmmaaaammmmaaaabaaabbbbaaabbbaaaa osv... Igår var vi på Skogshyddan o fikade med föräldragruppen.. Mycke trevligt! Då fick Herman gunga lite... De va jättekuuuul! Så igårkväll gick jag o Daniel upp till en lekplats för att Daniel oxå skulle få se =) Vilken känsla!!! Vi är verkligen en familj!!!
---------------------------------------------------------------------
Såhär lagade jag maten en dag när de va varmt o gott! Ett storkok korvstroganoff =)
Herman har börjat vända sig när han sover oxå... Myyyys!

Detta är från i lördags när de va såååå himla varmt ute.. Då badade vi inne istället, de va "mycke" svaligare...

Sitter själv nu... Fast ramlar lite då o då =)


Halvårs-present från Daniels jobbarkompis Roger =)
My Mummy Rocks står de på tröjan... Jag gillar!

Nu ska vi snart iväg på läkarbesök...
Kram sålänge!

1 kommentar:

Fridis sa...

Lille Herman va söt han är! Man vill bara åka till källby o kramas när man ser dom underbara korten!!