onsdag 25 november 2009

Jag testar mig runt lite...

Inte hjälpte de mä att putsa fönster som jag gjorde häromdan... O idag har jag bakat.. Får se om de kanske var ett kakbak som kommer att sätta igång bebisen... Har lyssnat på Julskivor oxå...



Hallongrottor (utan formar)

Wienersnittar


O ett superenkelt filmjölksbröd..
Igår var vi hos barnmorskan igen... Allt var fint :-) Han är redo nu kan man säga... Fixerad o klar för världen utanför magen.. Pirr pirr...
Är inte lika rädd o nervös längre, vilket är skönt... Har nog stabiliserat mammahormonerna nu ;-)
Vilket känns riktigt skönt... Jag vet ju att de inte kommer att bli smärtfritt, men nu längtar man så... Tänker varje morgon när man vaknar att: Attans, inte inatt heller... Men de bli nog idag (???????)
Älle inte...
Kram från en svullen bullmamma :-)

10 kommentarer:

Jessi sa...

Han kommer när han är klar! :)
Kul att se er igår, kram.

Therese sa...

Förstår dig fullständigt, gick över 15 dagar med min tredje. Höll fasen på att bli tokig på slutet! Trodde jag skulle få vara gravid resten av livet :)Men än har du ju några dagar kvar innan du ska ha, så ha tålamod vännen :)
Kram Fyrbarnsmamman

chokladblomma sa...

Jag är ledsen... men jag tror inte att det hjälper med att putsa fönster och allt man nu kan försöka med.... de små trollen kommer när de kommer!!! (jag har försökt allt...!)
Fast det är ju inte fel att ha frysen full av fika! Bra att ha lite senare!

Jag håller tummarna för att det blir SNART!
KRAAAAAM!

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Hej!
Här snubblar jag helt plötsligt in efter att ha irrat runt lite i bloggvärlden. Vilken mysig blogg du har.Lycka till med magen. Kram

Anonym sa...

Tack för fika/frukosten i dag det var mumsigt=)
Hoppas oxå att han kikar ut snart och att du får sova lite bättre!

Trevlig helg
kram

Grodmamman sa...

Gott du har bakat!
Här försökte jag också med att putsa fönster när jag väntade dottern, men det hjälpte inte ett skvatt. Fast jag fick nyputsade fönster till advent, då dottern är född den 24:e november!:) Hon är då född i v 41+5.
Som sagt, han kommer när han kommer.
Kram

Angelica sa...

Härligt att guldgossen kan dyka upp när som helst nu! Håller alla tummarna att det går smidigt och guuuud vad du/ni måste längta!!!

Hoppas att du får en ljuvlig fredag!

Kraaaaaaaaaaaam

Angelica

Angelica sa...

Jag igen, jag bar stora tunga säckar när jag städade på terrassen! Det funkade alldeles utomordentligt - båda gångerna :D Ett tips, sötis (men det kanske redan här försent ;D)!!!

Kram igen!

Therese sa...

Oj ser på din nedräkning att det är nära nu! Hoppas allt är bra med dig.
Kram

Therese sa...

Hej gumman. Sv: Jag är beräknad till 21 april...så det är LÅNGT kvar...suck!!
Hoppas du får en härlig första advent!
Kram