måndag 5 oktober 2009

Stick i fingern mm.......


Nu har jag varit på Ågården o fått ett litet stick i fingret... Man får ju ta en del prover när man är gravid för att se så att man är fit for fight i kroppen... Denna gången är de för att se så man inte har diabetes... Får se på fredag när vi ska tillbaka till barnmorskan :-)


Annars har jag en liten påminnelse till alla er som har en lillebror älle storebror :-) Ring älle sms:a till honom idag på hans "namnsdag".... De är ju nämligen Bror idag.. Ha ha ha...

Jag har skickat ett sms till min bror o han tackade tillbaka ;-)


Ha de bäst!


Kram L

5 kommentarer:

Jessi sa...

Är man på Ågården kan man gott sticka in huve't i köket och säga hej! ;)
Och jag tänker inte messa bror idag, däremot kan jag tänka lite på farfar för han hette faktiskt så.:)
Kram!

chokladblomma sa...

Det där med Bror har jag missat..!
Skönt att du känner dig lite gladare igen!
KRAAAM

Jessi, igen... sa...

Jag jobbar på fredag, 7-15.30.

Anonym sa...

Hej hej!
Ja, tack för att du kom=)
Så trevligt så!
Ha det gött
kram

Anonym sa...

Hahaha! Men denna gången fattade han ju direkt, de va värre förra året :0) Fridis