fredag 30 oktober 2009

Nattsömnsförberedelser???

Jag kan inte sova ordentligt... Vaknar hundra gånger per natt... Antingen är de toabesök på G... Älle oxå gör de ont i hela kroppen, speciellt i bröstkorgen men oxå en liten släng av foglossning tror jag... Gör ont i bäckenet när jag vänder mig om... O så somnar höfterna... Kan bero på min ökande tyngd.. Ha ha ha... De är nog bara att gilla läget... De ska nog vara såhär har jag hört :-)


De är kanske en förberedelse för kroppen för att va inställd på lite halvdålig sömn när han har kommit hem till oss...



Tänker mycket på när han vill komma ut oxå... Tänk om han kommer 2 veckor för tidigt... Isåfall är de bara 4 veckor kvar...


Älle oxå så trivs han så bra där inne o vill stanna över 2 veckor.. Då är de helt plötsligt 8 (!!!) veckor kvar...

Undra om man kan beställa dag? De ska jag kolla upp ;-)


Har börjat fundera på min lilla BB-väska oxå... Med andra ord så känns de ju som de närmar sig... Kan nog vara smart att ha den färdig i tid ifall han lyssnar på mig o oxå vill komma ut snart ;-)







Mycket tankar märker jag... O jag har inte ens skrivit hälften...
Hoppas att alla får en fin fredag idag!!!


Kram Från Mig!!!

4 kommentarer:

Jessi sa...

Ja, det verkar som att du har en del tankar i skallen... Och det är väl så det ska va nu. :)
Kram, ha en bra helg.

Emma Nilsson sa...

Heeeelt naturligt kära du... :P du är inte det minstaste konstig ;)

Känner igen ALLT! :)

Tack för ljusleveransen förresten! :) Synd att jag inte var hemma! :S

kram kram

maggan sa...

De är helt naturligt=) Jag packade väskan och ställde den i bilen redan i vecka 36.. För jag visste att skulle de komma igång så skulle vi åka utan väskan..=) Man vi fick ju vänta nästan 4 veckor över tiden på att skrotan skulle komma ut... Hoppas verkligen inte du får väna så länge!! KRAM

Billan sa...

Ja du, bäst du vänjer dig ; -) Fick användning av mina ljus idag när Kenna rensat avloppet och det luktar apa... Har tänt några och hoppas att det snart blir bättre
:-)Tack för det, synd att jag inte var hemma och kunde bjuda på kaffe denna gången heller - hade ju faktiskt bullar (och hembakta ska tilläggas) i frysen!