onsdag 28 oktober 2009

En heldag på Vårdcentralen..

Idag har varit hektisk... Först ut kl 11.15: Akupunktur hos Sjukgymnasten... Sedan hade jag ett par timmar att slå ihjäl till besök nr 2...
Då passade jag på att åka hem till syster för att bada i deras badkar... Ojsan, va skönt de va!!!!! De har jag inte gjort för sista gången, de kan jag säga...
Jag ropade till syster om man kunde få sig ett glas champagne i badet :-) In kommer hon mä ett finglas päronsaft.. Mumma!!!
In till vårdcentralen kl 14.30 för att lyssna på bebishjärtljuden o mäta magen... O för att få den omtalade gris-sprutan eftersom man är i riskgruppen när man är gravid o har en liten att ta hänsyn till oxå... De gick fint.. Hoppas att jag slipper biverkningar oxå så vore de alldeles förträffligt...
Nästa tid att passa var 15.30... Dags att börja föräldragruppen :-) Vi var 6 par... Inga man kände igen sådär men de verkar bli en himla bra grupp ändå... Ett par ska ha samma datum som vi o resten lite utportionerat under December o i början på Januari...

Så nu är man rätt så mör... Men de har varit en go dag ändå på många sätt...

Nu blir de Bonde söker fru...

Nuff nuff från mig!!!!

2 kommentarer:

Jessi sa...

Vilken service du har när du badar då? Blev du tvättad på ryggen oxå? ;)
Hoppas du får en bra torsdag oxå. Kram.

Anonym sa...

Å, det lät inte fel med ett bad=)
Allt är bra annars?
kram