måndag 14 juni 2010

Trädgården...

Nu, Äntligen! Kan jag få visa lite kort på vårat projekt som vi haft i trädgården =) Detta första fotot är från förra Våren, då allt började =) Vi ville ha en uteplats där solen alltid lyser hela dagen... Här tyckte vi att de verka bra o gräva en höla... Tomas tycker de är kul att meckla så han o Frida hjälpte till... Resterande bilder är från i år... Jag berättar lite här så får ni bara titta resten av tiden... Jag har klätt in våra svarta sittkistor mä vaxduk på lockena =) Fixat till lite mä allt annat krafs så de blir lite sådär hemtrevligt =) Sen visar jag lite små andra hemtrevliga tokerier som jag har ställt till mä =)
Vårsågoda att scrolla neråt...



























De va allstå dessa bilder jag har tänkt att visa för er för ett par dagar sen... Nu är de "offentligt" för er oxå =)
Kram från mig!
(Ps: För er som undrar över hur Herman mår så mår han alldeles utmärkt... Han har vänt sig 2 gånger idag från rygg till mage... Första gången han vände sig va i förrgår... Gissa om man är stolt?! )

7 kommentarer:

chokladblomma sa...

Klart man blir stolt!!! Det är stort när de vänder på sig! Snart du så får du börja jaga....!!!
FINT det blev i trädgården!!
Här håller vi på lite grövre grejer, typ planera om, flytta jord med maskiner... men imorgon ska jag börja så gräs!!!!
Ha det så gott!
KRAM

Anonym sa...

Å så fint=)
Kommer gärna och provfikar ute platsen nån dag ;)
Kram

Sandra sa...

Tjohooo !!
Äntligen har det uppdatertas, och en massa dessutom som jag helt har missat =)
Men är ju inte helt efter eftersom du finns på fejjan =)
Vilken härlig och fin uteplats ni har skapat, supernice.
Vill oxå ha huuuuuuus, NU !!
Och Herman han växer ser jag, ingen bebbe längre ;)
Ha det gott allihopa !!
KRAM

Elinor - Mamma till Liam & Tigra - sa...

så FINT ni får det

Emma Nilsson sa...

Åh, vad roligt och fiiint! :) Skoj med inspiration! :)

Får man komma och hälsa på?:)

kram

Jessi sa...

Va fint ni har gjort det! :) Då kan du ju ta och bjuda på fika där nån dag tycker jag...;)
Kram

maggan sa...

Men vad snyggt!!!