fredag 11 juni 2010

De blir inga överraskningsbilder idag...

Däremot kan jag visa Daniels tårta från igår... Blev halvnöjd mä utseendet men den va go iallafall...


Så idag tänkte jag styla om den tårtan som blev över igår... Jag tog bort texten o sprittsa på lite mer grädde o sikta kakao över istället... Bara de att halva kakaopaketet kom igenom silen... Men de gjorde inget tänkte jag...


O sen då!!!!!!! Tappar jag hela tårtan då kanske!!!!?????



Visst blev de bra o vääääldigt vackert... Jag tänker FAKTISKT äta upp den ändå...
Jag väntar mä att dela mä mig från de jag hade tänkt att visa idag... Jag vill att solen ska lysa när jag tar bilderna... Ni fick lite annat att läsa idag ;-)
Kram L

4 kommentarer:

Angelica sa...

Jag skrattar lite, men inte styggt, bara så synd!!! Så synd på en sådan söt tårta! Men , men jag hade minsann också ätit upp den :D Roligt med chokladbjörnarna! Den idéen tänker jag "låna" om jag kan hitta dem här nere, kanske Ikea.

Hoppas att ni hade toppendag ändå!

Kramar från ett regnigt Mallorca!

Anonym sa...

Mmmmmm, tårtan ser jättegod ut! Även i mosigt tillstånd!
// Kusin Susanne..

Fridis sa...

Men gud Linda så du beter dej i köket =) Tur att vi fick smaka på den jätte goa tårtan dagen innan som inte legat på golvet ;) Kram

Linda sa...

Den vaaaa jättego ändå =) Kanske lite skräp i men helt okej! Kram från mig!