söndag 27 juni 2010

Midsommarveckan =)

Börjar att visa en liten bild på Herman i keps o pyjamas...
En utav älsklingsleksakerna... Se de snöar... Jag fick den utav min kusin på min möhippa... Där ser du, Susanne att den kom till nytta ;-)
Min!
Nu är de midsommarafton o den tillbringade vi ute på sjön... Premiär för övernattning i båten... Vi hade typ med oss hela Hermans bohag så att han skulle känna sig trygg =)
Uppe o kikar ut på alla båtarna som åkte förbi oss...


Ikeastolen var såklart med... En riktig höjdare...


Solskyddsfaktor på...



Jolletur... Somnade direkt...




Tillsammans med kompisarna Linus o Ludvig...



Funkar bra =)



Här låg vi.. Rakt ut från Spiken för er som känner tillet...




Hemma efter 2 nätter på sjön... Idag är ingen vanlig dag för de är Hermans halvårsdag =) Hurra, hurra, hurra, hurra!!!
Farmor o Farfar kom förbi med ett "ket"... En jättefin tröja från Villervalla...

Gissa om de var skoj att pilla med paketet...


Här ligger jag o charmar Farmor o Farfar...

Lycka!



De va lite komiskt när han skulle somna nu ikväll... Han va sååå trött... När han hade somnat gick jag ut ur rummet o då sa Daniel: Kolla vad klockan är! 19.32! Herman är född 19.32 på kvällen för exakt 6 månader sedan... Coolt!!!!
Tack för mig!
Kram o Gonatt!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Linda, ja du ser, visst är de fantastiskt med snöfall juni...
Kul att den kom till användning!
//Kusin Susanne..

Fridis sa...

Åh va mysigt de såg ut! Grattis Herman!! Kram

Sandra sa...

Härlig båttur ni haft i helgen :)
Grattis till Herman i efterskott !!
Sommarkramar