måndag 19 oktober 2009

Akupunktur, 4-hjuling o doftljus...

I fredags började jag mä akupunktur hos min sjukgymnast... Jag stod i korridoren o väntade på att hon skulle komma o hämta mig....
Fram kommer de en annan sjukgymnast o ropar upp mitt namn o jag följer glatt mä... Jag hann att tänka: Dom kanske har vissa sjukgymnaster som bara utför akupunktur på gravida o vissa gör de på "vanliga" människor... Men sen sneglade jag lite på hennes papper o såg ett annat efternamn på lappen... Linda Hmhmhm... (?) Jag blev lite frågande o sa till henne att jag brukar ju egentligen gå hos Ingegerd... Men hon kanske inte gör akupunktur på gravida??

Oj, sa hon då... Heter inte du Linda Hmhmhm??? Näe, svarade jag.. Jag heter Linda Ringblom...
Meeen, sa hon då... Jag skulle träffa en Linda som är gravid...
Wow, tänkte jag då :-)
Hur sannolikt är de att 2 gravida Lindor har fått samma tid på samma dag ;-)

Så, hon fick gå tillbaka mä mig till väntplatsen o för att hämta "hennes" Linda...

Jag trodde jag skulle garva ihjäl mig!!! De var faktiskt rätt så kul ju!!!



Vi har oxå åkt lite 4-hjuling i helgen... Mycket skojsigt!!! När vi kom hem från färden trodde jag att jag hade framkallat foglossning... Aj aj aj, vad ont de gjorde när jag gick av från hojen... Men de gick över fort som tur va...


O igår hade vi de väldans trevligt här hemma... Jag hade lite kak o ljusparty... Vi va ett gäng töser o hade de himla mysigt... Vad sägs om Äppelträdgård, Teak o Kardemumma, Kanel o Lagerbär, Klementin o Nejlika, Hallon o Timjan såhär till Jul....


Ha de bäst allihopa!!!

Kram L

1 kommentar:

Emma Nilsson sa...

Tack, det var jättetrevligt igår... :) Himlans god chokladtårta också... :P

Jag undrar vart det där fina kakfatet finns att köpa.. Våningskakfatet som du har i högerspalten på din blogg?! Vill ha!

kram kram