söndag 10 maj 2009

Söndag... Zzzzzzz zz zzzzz zzzzZ

Inte lika pigg som igår men alldeles på tok trevlig ändå :-) Nästan lite social....

Idag har jag bara somnat tre gånger i soffan...

Har t o m stekt köttfärssås mä massor av lök, vitlök o kryddor... Samtidigt som jag gjorde en kantarellstuvning till kvällsmackan.... Jammie! O allt gick ner utan de minsta problem...

Näe, nu ska jag in på adlibris o beställa mer pocketböcker.... Blir så smart när man är beläst :-)

Hoppas ni haft en kul helg!

Kram L

4 kommentarer:

Grodmamman sa...

Grattis till bebisen!
Det sägs att man har högre halt av graviditetshormoner när man mår illa och då är risken mindre för missfall. Det har tröstat mig när jag mått som sämst med mina barn!:)
Kram

Jessi sa...

Jag somnade i soffan två gånger igår och jag är inte gravid...
Hoppas du får en skön måndag, kram.

Emma Nilsson sa...

Hej du gravida kvinna... :) JHärligt det låter att verkar må liiite bättre... :) Hoppashoppas...!! Du kommer vara en sån söt tjej med bebismage... :) Gullgull! :P

Helgen har varit bra här också, fullt upp som vanligt... :) Pocketböcker ja... Det är ju superkul att läsa när man väl kommer in i en bok. Andreas tjatar på mig om att läsa sagan om isfolket... Det är väl 40 böcker eller något sådant. Han säger att jag kommer tacka honom på mina bara knän.. :) Hihihi, får väl isf läsa dom då...:)


Kram

Sofia sa...

Vi tänkte nån gång på förmiddagen... Runt 11 ungefär :) Du är väldigt välkommen!! Finns massa bullar och Karin fixar burgare. Men man måste inte äta om man mår illa, och man får ligga ner i soffan om man är trött!! :)
Hoppas du känner dig bättre! Kram på dig (er ;) )