tisdag 12 maj 2009

Pop-Corn

Tänkte jag skulle ha mig en skål mä pop-corn till semifinalen..... Fast de har inte börjat än... O skålen är redan slut...... Får man poppa en påse till då? Så man har till de man egentligen hade tänkt sig?

Annars idag har jag jobbat för första gången efter 2 veckor hemma i sängen/soffan... De gick ganska bra... Åt iofs hela tiden på nåt... Hade mä mig 3 morötter o 3 knäckebröd... Men ändå så blev jag svimfärdig o spyfärdig den sista halvtimmen.... Jag jobbade alltså bara i 3 timmar idag... För o se hur de funka liksom... Men de va kul att va tillbaka en liten stund iallafall....

Här hemma har jag dykt ner i soffan o mått "pät", gånger hundra... Blä blä blä... Nu får de vara nog!!!!!!! Nu vill jag kunna njuta!!!!!!!!!!!!!!!!

+ att de visat sig att jag missat världens goaste hamburgare o världens goaste anananananaanaspaj!!!!!

Nu!!!! Heja Malena!!!!
Du måste gå vidare o dansa mä bena!!!!

Sjung mä magen o bjud på en show!!!
Så ska t o m jag börja sjunga Tjackalikov!!!

Kram L

3 kommentarer:

Tess sa...

Haha, du är ju för skön!! Förstår att det inte är så kul för dig...men jäkligt kul att läsa, förlåt mig!
Mumsa på du gumman, tänk bara på att du måste inte äta för två! Fast verför inte ta chansen när man ändå har något att skylla på!
Jobbigast var att gå ner allt sen efter varje graviditet , märkte jag.
Kram kram T

Sofia sa...

Jag ska baka en anananananaspaj bara till dig när du mår bättre och kan äta vad som helst igen... det lovar jag att du kommer göra snart!!
Å du, om du har två små liv i magen så behöver du nog äta minst för två... för tre ibland oxå ;)
Kram Sofia.

Anonym sa...

I början av min graviditet så mådde jag inte illa ,men åt jag inte typ 1 kg bananer varje dag (och natt) och en 150 grams osthamburgare så där två gånger i veckan...så blev jag tokig. En korv på macken gick oxå ner om vi skulle vara hemmifrån utan mat i mer än 1 1/5 timma.. Jag tror har du ett sug i början eller en jätte hunger så behöver du och bebisen det.
kram på dig!