torsdag 9 april 2009

Glad Påsk!

Då ska vi se.... Skärtorsdagen är handelns stora dag.... Om allt står rätt till i skallen så ska man ju inte vara sämre än att åka o handla mat en sådan dag... För att hjälpa till att slå rekord... Mig gör de inget att de är mycket folk i affären.... Har en god förmåga att stänga av stresshjärnan faktiskt.... Ibland kan de ju oxå vara negativt... Nu vet jag inte om de har mä saken att göra... Men jag glömde min plånbok på jobbet igår...
O för att vara ärlig så märkte jag de redan igårkväll när jag surfade... Hmmmm....
Tur att man hamstrar lite pengar här hemma... Så de va ingen fara... Kunde handla i lugn o ro på Ica i Götene :-)
Nu ska de jobbas en stund... O sen ska vi få kvällsmat hos Daniels föräldrar... Ska bli mumma....
O för er som är inbrottstjuvar! Jag tog dom sista lösa pengarna här hemma förut när jag handlade... Så de är lönlöst att ens tänka tanken på att bryta sig in här!!!!
Plus att vi har en totalt livsfarlig... Öh.... Hmmmm.... odjur på tomten!!!
Ha en go dag!
Kram L

4 kommentarer:

Tess sa...

Bättre att glömma plånboken på jobbet, än på en pub i London som jag gjorde ;)
Ha en trevlig skärtorsdag.
Kram

Maria ( Idekroken ) sa...

Så koselig blogg du har, og så vakre barn!
Fin båt dere har.
Vi har også båt, og gleder oss veldig til det blir litt varmere i været ;)
Klem Maria fra Idekroken

chokladblomma sa...

Ligger den säkert hos M och J tro?!?
Jag ska akta mig noga för odjuret i trädgården... vad äter den/det? Så att jag vet om jag har vägarna förbi menar jag?!?
Hi, hi!
Ska ni gå lilla promenixen här ute i morgon? Det ska vi! Det har blivit en tradition. Förutom när det spöregnar... då ballar vi ur!
Ha det gott!
KRAAAM

Jessi sa...

Det är lätt att glömma när man kommer upp i ålder..jag glömde ju att gå hem igår så jag satt hos Linda och blev full som en kastrull. Så kan det gå när inte korken är på! Hoppas ni haft en skön dag, kram.