söndag 28 november 2010

Och nya tavlor!

Idag är de första advent...
O gissa ni vad som hänt...
Jag har målat på canvasduk mä egenblandad färg...
Sydde fast spetsdukar så jag nästan hitta min märg...
Men fint som skråen de blev...
Kanske bara en aning skev...
Passar perfekt till mitt tidigare experiment...
Jaa, de va lite av vad som hos mig hänt....

Daniel är uppe på vinden o letar efter pynt...
För nu drar de igång för varenda mynt...
Ha en trevlig dag ida`....
Ät gärna lite goer chokla´...
Kram L

3 kommentarer:

Sofia sa...

Du är ju tokduktig på att rimma,
för mig skulle det säkert ta en timma,
att komma på nåt så bra,
eller förresten säkert minst en dag!
Gillar dina idéer med dukar som är virkade och vita,
tänk vad du med dessa måste slita.
Herman är nog stolt över sin mor (mycket mer än du tror)
till jul tror jag han önskar sig en bror!

Kram på er från en som börjar bli stor ;)

Linda sa...

Sofia, du är ju helt tokig du mä...
Hoppas att du inte går på dina knä...
Men här är de ingen bebis på gång...
Den väntan blir säkert väääldigt lång...
Tack för att du gillade idén mä dukarna...
(hahaha, här blir de inget rim, hahaha)
Hoppas att ni har de bra i erat hus...
Du tänder säkert en massa ljus...
O myser ordentligt mä Andreas fotmassage...
Gör han inte de får han bo i ert garage... =)
Kram från oss!!!

Tess sa...

Haha, du rimmar vidare märker jag! Precis som förr om åren när vi var flitiga läsare hos varandra! :9
Du är ju för skön!
Och så fint du gjort! Pysslig du är!
massa kramar