söndag 14 november 2010

Dagen tillägnas Far!

Fars Dag! Daniels första sådan =) Sicken härlig känsla!!!
Han fick paket på sängen av Herman o lite pussar o kramar!
På sig hade Herman en ny body dagen till ära... I LOVE DADDY!
AND DADDY LOVES ME!
Sen va de dags för frukost med tända ljus...
O blommor!
Smörgåstårta......

O bakelser....



Pappa, Jag Älskar Dig!


Vi två....


Sen måste mamman oxå få skicka en hälsning till er =) En rolig grej som hände i fredags... Hihihihi... Vi skulle ta en liten promenad i regnet på kvällen för o få lite frisk luft... Herman har nämligen lite feber o är förkyld så vi behövde komma ut lite...
Jag letar o letar o letar o letar o letar efter Hermans overall, filten o vantarna o lite sånt... Men jag hittar dom ingenstans... Jag frågar om Daniel sett dom... Näe, han har inte sett dom, svarar han =)
Dom låg nämligen i en plastpåse... Så jag undrade om han kanske slängt dom i soptunnan? Nä, de skulle jag ha sett isåfall säger han =)
Jag kanske glömt dom hos mamma tänkte jag...
Men då gick D ut till soptunnan o kollade =) O vips så kom han tillbaka mä påsen från soptunnan full mä kläder mm...
Gissa om vi skrattade?! O vilken tur att sopebilen inte varit o hämtat dom!!! =) =) =)
Hoppas ni har haft en skön helg!
Kram från mig!!!

3 kommentarer:

Angelica sa...

Så söt, så söööööt lillgossen är!!! Knallblå ögon! Man kan inte missta sig på vem som är pappa, hahaha! Lite som här hemma, barnen är små minikopior av älsklingen :D

Hoppas att ni hade det mysigt, sötis och att ni får en kanonstart på nya veckan!

Kraaaaaaaaaaaam från ett regnigt Mallorca!

Tess sa...

Hej hjärtat! Det var längesedan jag var inne hos dig! Vad stor Herman har blivit. Och så söt han är! Vad fort tiden går! Lille Melvin blir 7 månader i morgon! Helt sjukt!
Haha, vilken tur att sopbilen inte hann komma :)
Massa kramar till dig!

chokladblomma sa...

Vilken tur att käderna kom till rätta!!! :)))
Kram