söndag 6 juni 2010

Solig Helg

Vi har premiärtestat båten idag.. För Hermans skull asså... Vi köpte en liten söt flytväst till honom igår... Så nu kan vi ut o åka.. Fast när vi kom till båten kände vi att de duger nog att bryggsegla såhär första gången... De gick himla fint.. Vi låg o lekte längst fram i båten en stund.. De va ju oxå väldigt skojigt att titta på alla båtarna runt omkring så vi va allt uppe i "luften" o kika oxå en hel del... Kul mä nya saker!








Faster o Anders kom en liten sväng förbi...
Jag har så mycke fina kort att man skulle vilja visa alla men de går ju inte som oturen är...
Om jag orkar imorrn ska jag göra en överraskning till min käre make... Hoppas att jag orkar!
Kram o hoppas att ni alla har firat Nationaldagen ordentligt idag!

2 kommentarer:

maggan sa...

Vad mysigt!! Han kommer nog att älska att åka båt. Ser ju ut att trivas=)
kram

Emma Nilsson sa...

Åh, vad roligt att du skriver igen! :) Söt han är den lille, kan vi int försöka ses :) Jag har sommarlov from Onsdag:P Tjohohoooo!

Kul att lillkillen är med på sjön!

Kram kram