torsdag 3 juni 2010

psssst... Tänkte mjukstarta lite =)

Jag tänkte faktiskt börja blogga igen... Jag har haft de lite svårt att sova ett par nätter o igår låg jag o läste igenom min blogg för att ha nåt att göra när jag ändå bara låg o funderade på allt möjligt... De va faktiskt väääldigt kul att läsa... Inte för att jag tycker att jag är rolig utan för att de är ju faktiskt en dagbok... De blir som ett extra extraminne... Man skriver ju inte allt man skulle vilja men de viktigaste o roligaste iallafall....
Jag börjar mä att visa lite bilder, som en liten mjukstart...

Bland nallar o filtar...
Premiär på gräset...

Lånat mammas armband...


Morsdag-tårtan!!!!!



Puss, min älskade Herman!!! Tack för morsdag-presenten!!!!

Tjing tjong från mig!!! Hoppas att alla mår fint!!
Kram!



3 kommentarer:

Anna Henningsson sa...

Vad kul att du börjar blogga igen, det är roligt att följa lille Herman! :) Kram!

Anonym sa...

Nu har jag varit inne å läst!!
//Kusin Susanne..

chokladblomma sa...

JA! Det var på tiden! ;)
Kul att kunna följa er då vi bor så låååångt ifrån varandra...
Usch, vad dålig jag är på att vara social.... Hinner liksom inte! Men snart är det sommarlov! Då kan man bättra sig!
Hoppas att ni mår superbra!
KRAM